johannalindell

Hej! :)
Nej jag vaknade inte nu, men jag har inte haft tillgång till datan förns nu ^^

Även fast det är sommarlov så känner man fortfarande den tråkiga söndagen, för inga affärer är öppna ttyp och allt känns bara tråkigt.. xD
Vädret är sådär, så det är inte riktigt nått badväder (även fast jag kan bada typ när som helst^^)
Ingen är hemma, och allt känns så mörkt och ensamt... hehe, men jag kan ju faktiskt ringa nån kompis...
gör det när familjen har kommit hem ^^


Börjar faktiskt känna mig lite hungrig ;o Hm, kanske ska äta nån mellis, har ju ingen aning när det blir mat i det här huset idag!



ÅÅH, fan va sugen jag blev på macka med nutella på! ;o
Har inte ätit det sen jag gick i 3:an!!!
Ska nog köpa det nån dag nu på sommarlovet! ^^


Haha, okej det här inlägget blev rätt onödigt,... hehe, men bättre än ingenting ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback