sommmmmar<3

Nemen, har inte bloggat på ett bra tag! ;o

Skulle kolla när det var senast och det stog den 8/7 tror jag, men hur sjutton ska jag kunna veta när det var när jag knappt vet vad det är för dag idag? ;o

Det är faktiskt lite läskigt att man glömmer bort dagarna så här på sommarlovet, iofs jävligt skönt men ibland är det bara jobbigt!


Aja, sommarlovet har en så länge vart så jävla BÄST! Och jag är så jävla glad att den kommer fortsätta att vara BÄST! Har lite saker inplanerat som ska fixas innan sommarlovet är slut! ^^

Har faktiskt hunnit med rätt mycket, har till och med vart på Kolmården, så har ni tur så kommer det lite bilder därifrån imorrn ^^


Bilden är tagen nån gång när jag var hos mormor&morfar för någon månad sen ^^ (den är helt oredigerad, ville bara ha in en lite somrig bild så att inlägget inte blev allt för tråkig ;).. )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback