hej :D

Heej :)
Nu har jag blivit sådär dålig på att uppdatera igen, inte bra!
Men jag har gjort så himla mycket nu på sommarlovet, så jag har helt glömt bort att blogga...oups!
Men jag kanske blir bättre på att blogga till hösten,  det beror hur mkt plugg jag har då.. ^^


Aa men iaf, i ttyp två dagar nu så har det vart halv dåligt väder, mulet och kallt!
Men jag tycker faktiskt det är rätt skönt, men det får inte hålla i sig för länge, då är det inte lika kul..

Nee men det har ju vart så j*vla varmt den senaste månaden så det är rätt skönt med lite uppehåll från solen nu ^^ men hoppas solen kommer tillbaka snart!

Och nu när det är halv dåligt väder så sitter jag och tittar i H&M:s höstkatalog! As mysiga och snygga kläder, man blir rätt sugen på att köpa vissa plagg... men vi får se när vi närmare oss hösten om jag har råd då... fast jag har alltid pengar så det är ju inget problem, men problemet är att jag redan har så sjukt mycket kläder! helt galet...



En bild som kanske får solen att titta fram snart.. :) (jaa det är jag som tagigt bilden för några månader sen)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback