Hej!

Heej och välkommen till min nya blogg! :D
Ville göra om hela min blogg, men det skulle bli så krångligt om jag gjorde om alla ändringar på min gamla blogg, så jag startade en helt ny blogg ist! :D

Jag såg på min vän Denises blogg att hon hade gjort om sin design, och det visade sig att hon hade tagigt den från Tescho.se, där finns nämligen designer man får ta!

Så då gjorde jag samma sak, och jag är helnöjd!
Headern kommer väll antagligen ändras ett par gånger om jag känner mig själv, men just nu tycker jag den passar bra :)


Slänger in en bild som visar vad jag går för ;)
hehe, ne men det kommer väll bli en hel del bilder i bloggen, eftersom att jag gillar att fota :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback